F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

AKCEPTUJEMY KARTY:

AEROBIK

 

 

Nowoczesny fitness jest coraz bardziej wszechstronny i dostępny dla każdego, niezależnie od wieku i sprawności. Poprzez aktywność fizyczną można nie tylko poprawić sylwetkę, ale również stan zdrowia fizycznego i psychicznego, utrzymując nasze ciało w dobrej formie, poprawiając samopoczucie.

Oto propozycje naszego klubu:

ABT - w tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttoks) i uda (thighs). To lekcja z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia. Jest to intensywny trening dla osób pragnących uzyskać wspaniałą sylwetkę.

CELLULIT STOP – zajęcia opracowane tak, aby redukować objawy cellulitu. Mocny trening aerobowy wraz ze wzmacnianiem. Wysmukla, pobudza przepływ limfy, usuwa toksyny z przestrzeni międzykomórkowych, redukuje tkankę tłuszczową

GFS + JUMP - Najskuteczniejszy system treningów obwodowych podzielonych na kategorie: cardio (na trampolinach), lower body, upper body, total body, core & abs, stretch. Obciążenia treningowe dopasowane są indywidualnie do każdej osoby. Technika wykonywania poszczególnych ćwiczeń dostępna jest dla Wszystkich w postaci krótkich obwodów.

HATHA JOGA - Joga to zajęcia do praktykowania przez każdego, niezależnie od wieku. Zajęcia bazują na podstawowych asanach jogi i skupiają się na precyzji, bezpieczeństwie i zrozumieniu wykonywanych pozycji. Dzięki czemu rozwijają świadomość własnego ciała i pogłębiają wiedzę o sobie.

JUMP4FIT -  to nic innego jak bardzo intensywny trening cardio, połączony z energetyzującą muzyką. Ćwiczenia wykonywane są na specjalnie do tego przeznaczonych trampolinach, w połączeniu z muzyką dają ogromną porcję energii, spalamy dużą ilość kalorii dzięki czemu tracimy zbędne kilogramy, ćwiczenia angażują większość mięśni , dzięki czemu ciało stanie się zgrabniejsze.

PILATES – system ćwiczeń wzmacniających głębokie mięśnie brzucha, miednicy i grzbietu. Kształtują nawyk utrzymania prawidłowej postawy, likwidują zbędne napięcia mięśniowe. Poprawiają się twoje zdolności ruchowe, wysmuklają mięśnie a tym samym cała sylwetka. Jest to trening o łagodnym charakterze również przeznaczony dla osób w średnim wieku, a także dla osób które mają problemy z nadwagą. Ćwiczenia nastawione na wzmocnienie kości.

PILATES BALL/ MIX - Bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i stabilizację ciała, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy.

PŁASKI BRZUCH - Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Za pomocą odpowiednio dobranych ćwiczeń staramy się wzmocnić wszystkie grupy mięśniowe w okolicy tułowia oraz pozbyć się zbędnych "fałdek"!

POWER FOR MAN - Zajęcia bez choreografii, charakteryzujące się zmienną intensywnością ćwiczeń, zbudowane na zasadzie interwałów. Część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka itd.) przeplatana jest z częścią „shape” (przysiady, wypady itd.).


STEP FUNKCJONALNY - połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego (pompki, wykroki, przysiady, wyskoki itp.) oraz wszytsko to co naśladuje ruch podczas dnia. Zaletą tych zajęć jest ich ogólnorozwojowość oraz praca nad głębokimi partiami mięśni. Intensywność zajęć pozwala spalić zbędną tkankę tłuszczową i pięknie wyrzeźbić sylwetkę.


TABATA - jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tyg. w szybkim czasie pozwalają na utratę zbędnych kilogramów oraz zwiększają wytrzymałość i wydolność organizmu.

TBC POWER – Total Body Conditioning – intensywny blok kondycyjny oraz ćwiczenia wzmacniające mięśnie całego ciała, kształtowanie wytrzymałości kondycyjnej i mięśniowej, modelowanie sylwetki, intensywne spalanie tkanki tłuszczowej.

TBC FUNCTIONAL - Jest to rodzaj treningu wielostawowego, wielopłaszczyznowego, a jego podstawową zasadą jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Główny cel: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie okolicy talii, wyszczuplanie pośladków i bioder , poprawa ogólnej sprawności oraz wytrzymałości.

TRENING OBWODOWY - Zajęcia prowadzone w formie stacji po obwodzie, angażujące dzięki temu wszystkie grupy mięśniowe. Zaletą tych zajęć jest różnorodność ćwiczeń, które pozwolą spalić więcej kalorii i zapracować nad wymarzoną sylwetką.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - Zajęcia rehabilitacyjne szczególnie zalecane dla osób, które pracują w pozycji siedzącej lub stojącej. Kręgosłup stanowi główną podporę ciała, a pomagają nam w tym mięśnie grzbietu, które biorą udział we wszystkich czynnościach jakie wykonujemy, stabilizują naszą sylwetkę w pionie. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie mięśni grzbietu. Tempo zajęć wolne.

ZUMBA - taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich z elementami fitness. Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobicu. Choreografia łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, elementy Bollywood i tańca brzucha. To dynamiczny ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę. Zumba jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek i kondycję.

 

NOWOCZESNY

FITNESS

Fitness Club Zahir
ul. 1-go Maja 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój

klub: +48 32 47 63 792
kom.: +48 784 003 678
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7.30 - 22:00
Sobota: 8:00 - 16:00
Niedziela: 9:00- 14:00

klub@zahir.com.pl
www.zahir.com.pl
refresh captcha

PATRYCJA MĄCZKA - MENADŻER

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Menedżer Sportu. Instruktor rekreacji ruchowej fitness- nowoczesne formy gimnastyki. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Dietetyki ( doradca żywieniowy).

 

Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji fitness, szkoleń oraz warsztatów:

Warsztaty międzynarodowe „All about ball –Andreas Goller

Warsztaty fitness Katowice z zakresu zajęć:

- aerodance, latin dance, funk, aerobox, strech

Międzynarodowa konwencja FitStyle Winter - Kielce

Międzynarodowe konwencje fitness ”EURO FITNESS STAR Convention & Education”
 – Bielko-Biała z zakresu:
- pilates, pilates dance,

- step

- interval training, TBC, ABT,

- functional training,

- mental body, body ball, ioball, kettlebell,

- tabata, step funkjonalny, deepwork.

Szkolenie TRENING W PODWIESZENIU - TRX – RockFit Katowice

Szkolenie JUMP4FIT w Łodzi

×

NATALIA JAROCH

Absolwentka PWSZ w Raciborzu o specjalności Odnowa Biologiczna oraz AWF w Katowicach. Od 2010 roku pracuje jako trener i instruktor w klubach fitness, gdzie zaczęła podziwiać różne formy aerobiku. Jest uczestniczką wielu międzynarodowych konwencji fitness. Jej specjalnością jest PILATES, GFS, JUMP4FIT.

×

NATALIA SAJDAK

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku Wychowanie Fizyczne – specjalność: odnowa biologiczna. Instruktorka fitness, siatkówki. Od najmłodszych lat związana ze sportem, była zawodniczka Klubu Biegacza MOSiR Jastrzębie-Zdrój, uczestniczka Halowych Mistrzostw Polski, Halowych Mistrzostw Śląska oraz medalistka Mistrzostw Śląska na otwartym stadionie. Jej pasją jest sport – przede wszystkim lekkoatletyka. W clubie prowadzi Trening obwodowy oraz grupę biegową Zahira. Uczestniczka wielu szkoleń oraz konwencji fitness.  m.in. JUMP4FIT w Łodzi.

×

KLAUDIA SULA

Absolwentka Politechniki Opolskiej, Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii – kierunek fizjoterapia Odbyła liczne praktyki z fizjoterapii i kinezyterapii w Szpitalach Specjalistycznych w Opolu i Jastrzębiu Zdroju. Dyplomowana masażystka. Uczestniczka kursu kinesiology taping. Prowadzi rehabilitacyjne zajęcia na zdrowy kręgosłup.

×

SONIA PIETRASZEK

Od 12 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness - aerobik. Absolwentka AWF-u we Wrocławiu. Jej ulubioną formą zajęć są choreografie na STEPIE oraz treningi wzmacniające (ABT, TBC itp.) o wysokiej intensywności. Uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness:
- szkolenie Fit and Jump w Łodzi
- szkolenie Open Mind - BOSU
- szkolenie Trening w podwieszeniu RockFit Academy - TRX
- szkolenie Elite Baby and Elite Mum - dla kobiet w ciąży i z małymi dziećmi
- szkolenia i warsztaty w Elite Poland Fitness School:
    -  Power Step
    -  Perfect Idea dance
    -  Wertical Step
    -  Double Step
    -  Power Step Conbination
- Functional Day 2015
       - Step, Bosu, Tabata, Interval Training
- Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2013r. - Kielce
- Liczne Szkolenia i Konwencje w Euro Fitness Star Convention & Education Bielsko Biała od 2007r. do nadal
- Warsztaty Reebok University dance & step - Gliwice
- Warsztaty w AeroClass AWF Katowice:
       - Dance Workshop
       - Step & Dance Workshop

×

MAŁGORZATA PIWKO

Instruktorka Rekreacji Ruchowej, Kulturystyki i Trener Personalny, sztuki walki Karate Kyokushin.

×